Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Ζήτω η αρνητική διαφήμιση!



Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από πολλούς.Ένα δαιμονικό φάντασμα που πρέπει πάση θυσία να αποφεχθεί.Η ''διαφήμιση'' του φασισμού.Γιατί όπως λέει και το μάρκετινγκ, η διαφήμιση, είναι διαφήμιση.Θετική ή αρνητική.Επειδή όμως εγώ δεν είμαι φαν αυτού του ρεύματος του μάρκετινγκ.Και επειδή, αν κάποιος 'διαφήμιζε'' εμένα προσωπικά ή τους συντρόφους μου, με αρνητικούς προσδιορισμούς (οι οποίοι φυσικά δεν θα μου άξιζαν-χα!) δεν θα μου άρεσε καθόλου, θέλω να σημειώσω, 2,3 πράγματα.

Πρώτα απ' όλα, δεν κάνουμε ''πολιτικό'' (παίρνω για λίγο την άδεια -από εμένα- να χρησιμοποιήσω αυτήν την αφαιρετική ένοια) αγώνα.Αγωνιζόμαστε για αναρχία.Δεν κάνουμε κοπτοραπτική.Καταθέτουμε με σαφήνεια και ξεκάθαρα την άποψή μας.Το να καταθέτεις την άποψή σου ενάντια σε μία κάστα ή έναν κύκλο εξουσιαστών, είναι θεμιτότατο, άσχετα με το αν αυτοί είναι ''πολλοί'', ''λιγοι'', ''μαγάλο πρόβλημα'' ή ''μικρό πρόβλημα''.Το να πράτεις ενάντια σε αυτούς επίσης.

Αν το να εκθέσει κανείς την εξουσιαστική φύση πάσης φύσεως ακροδεξιού φασίστα, είναι διαφήμιση, τότε αναλαμβάνω πρόθυμα, το διαφημιστικό τους τμήμα.Αν υπάρχουν και άλλοι/ες εκεί έξω που είναι πρόθυμοι, να ταχθούν ενεργά σε φασιστικούς μηχανισμούς και αγώνες, και αυτό το κάνουν γιατί ''θα τους μάθουν από εμάς'' τότε ας το κάνουν χίλιες φορές.Ας διαλέξουν στρατόπεδο και ας είναι έτοιμοι/ες για να δεχθούν τις συνέπειες των επιλογών τους.Γιατί μπορεί να υπάρχουν και άλλοι/ες τόσοι/ες που θα βρεθούν απέναντί τους, ίσως λόγω της ίδιας ''διαφήμισης''.Όπως και να έχει όμως, δεν μπορούμε παρά με σαφήνεια να ''διαφημίζουμε'' τους εξουσιαστές.Το αν αυτή η διαφήμιση θα είναι πετυχημένη ή αποτυχημένη, θα έπρεπε να απασχολεί μόνο τους μεγαλέμπορους...